pondelok 25. marca 2013

Všade samé kokotské kávy.

Bazény hnusných káv čo chutia jak voda (poprípade jak spálené ponožky), keď "pikolo" je espresso a "presíčko" je liter hnusnej žbrndy.
zimný Kristo:
zbláznim sa ak sa neoteplí.(a najpravdepodobnejšie schudnem do nevyzerania, pomoc)

Ešteže mám doma skvelé čaje:

Koniec narcistického príspevku. 
Čo robíte vy proti tejto zkurvenej nikdynekončiacej zime? Baví vás to? Aké pijete čaje? Máte radi kávu? Piccolo alebo espresso?
Komunikujte so mnou, prosím, nech to tu neni taká hipsterina :) 


2 komentáre:

  1. Já mám zase všude samé zkurvené krávy, takže mnohem radši bych měla ty kávy, fakt.
    Jo, nekončící zima, fuj, fuj, fuj. Ale od čtvrtka se má oteplovat, tak snad už to vydrží (musí!).
    A ne, nebaví mě to.
    Čaje, o ho hó, otázka pro mě jak dělaná. Zázvorový, to je jasný. :) Jinak poslední dobou taky mátový, zelený s grepfruitem a když spím jen tři nebo čtyři hodiny tak velký hrnek černého čaje.
    Kávu moc ráda nemám. Je pravda, že piju spíš jen ty rozpustné sračky - když už, takže nic moc...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejraději bych zůstala celé dny v posteli,jenže nemůžu. A tak piju hodně čaje a doufám že se brzo oteplí.
    Jasně že mám ráda kávu.

    OdpovedaťOdstrániť