piatok 8. marca 2013

ranné

V posteli ja a čaj a knižočka (a mobil pretože se mi snívalo že mi písal pan Š.)
Ráno ma kvôli nahým spánkom budí /bolí/ zima a všechnonejlepšíkudnižen.  V posteli som maličká a strácam sa- mám málo podušiek. Ale stále pocit že som sa ešte nezobudila- snívajú sa mi čaje a knižočky a rozkvitnuté halúzky  na parapete. Pravá ruka mi voní celerom, ľavá čokoládou a ramená mydlom. Ešte ani poriadne jar nezačala a ja už mám na kolenách modriny.
V polke tohto článku upadám do bezvedomia- ale nič, to je fajn, ležím v posteli a to je iba blbý tlak. Zaľahnuté uši a šumenie v hlave.
Večer pôjdem do kaviarne a budem zase milá a spoločenská, budem sa usmievať a piť slivovicu. Zaručene zaručený spôsob ako to vydržať až do rána.

Krásne predjarie vám prajem, dýchajte vzduch silno ako len vládzete, milujte, jedzte špenát a usmievajte sa častejšie. 

3 komentáre: