sobota 2. februára 2013

ako...."to si písala ty? je to tvoje písmo"



Chcela by som sa vsiaknuť do čierneho čaju s mliekom.
Ja neviem, asi iba prehnane dramatizujem a prežívam to keď som tu. Tak nešťastného tragéda by ani Tolstoj nevymyslel. Polámané srdcia a pošlapané aorty. (iba jedna samozrejme) Píšem listy a chodím ako mátoha. Nevychádzam z domu a nevyzliekam sa z pyžama. Bojím sa ísť do svojho vlastného rodného Hájička. Alebo Rasuchova. Mala by som vláčikom zas zmeniť miesto pobytu.
 Ale uznajte, nie je to krásne?
fotky fotila Drnda.♥srdco moje.

5 komentárov:

  1. Ano, černý čaj s mlékem je skvělý! :)
    Posílám ti trochu své dobré nálady (protože mě štve, když jsou skoro všichni okolo mě nešťastní a já se blaženě usmívám už od ledna).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ale ja mam paradoxne dobrú náladu!!! neviem...také celé divné no :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Druhá fotka mi připomíná mé dětství, uh!

    OdpovedaťOdstrániť