sobota 15. decembra 2012

Něžná. Je. Noc.

Obliekam si kožené nohavice a košeľu.  Skáčem na Joy Division a umývanie zúb zapíjam kávou. Vhodný prsteň s kameňom a dedkov kabát. A tak moc už chcem leto!

Zdalo sa mi o milovaní- prvýkrát. Bolo to fajn, potom sme /bohvie odkiaľ/ šli hore- vyše Pošty a kaštieľa a ja som Rojkovi sedela na rameni- jednom, veľmi pohodlne a ískala ho vo vlasoch. Boli sme nahí a keď šiel okolo dáky dedo spínal ruky k nebesiam a volal na Boha a ešte "ach vy siroty bláznivé!"  A potom veľa ďalších snov o vode, deťoch, sladkostiach, slnku= ako vždy.

Celý deň mám silnú štikútku. Niekto na mňa intenzívne myslí. Joj.

Prečo hovoríš "pičo" keď v slovenčine nie je vokatív?

Kto je ten blázon? Ja či oni? Kto teda? Normálnych vyhlásili za bláznov, a bláznom dali dôležité funkcie. Svatých ponížili a Kristov postavili za bar, do vinární, do nonstopov a za dýdžejské pulty. Z viery spravili kult a z nedeľných obedov vieru.
Holky si nerozumí a kluci masturbují nad maminčinýma nohama v lodičkách a pouzdrové sukni. Ámen. 

1 komentár:

  1. Taky chci léto, moc, moc, moc!
    Ach, Joy Division!
    Chvíli jsem přemýšlela nad slovem "štikútku", než jsem došla k další větě. Vskutku roztomilá škytavka. :)

    OdpovedaťOdstrániť