pondelok 10. decembra 2012

Na jménech nezáleží. Klidně bych se mohla jmenovat Anna nebo Aurel nebo Oliver. Klidně by se mohlo říkat Nádaš a Brnu Bratislava a Praze Budapešť. Janko může být Jožko a jablka hrušky.
Na věcech nezáleží. To je jedno jestli mám šaty po mámě a kabát od dědečka. Jestli to je Prada (a jsme zase u jména!) nebo Chanel.
Je jedno jestli máš křivej nos, nebo nohy do X. Jedno jestli máš jizvu na levém nebo pravém koleni. Jestli si jako čokoláda nebo jako sníh nebo jako karamel. Jestli voníš jako kari nebo jako chanel pětka. Nezáleží na věcech co vlastníš. Nezáleží na tom jestli ti někdo knížku vrátí nebo si ji nechá (a voď něho si ji zase někdo vezme...ať!) Panebože nezáleží přeci na tom jestli máš dva telefony a tři tablety.
Tak na čem teda skutečně záleží?

Chtěla bych sklínku červeného, co chutná jak máslo, a být v sadě se sněhem a té tylové kráse po zem.
zamrzli jste námořníci?

8 komentárov:

  1. Nezáleží, ale obecně nemám ráda, jak mi někdo šahá na knihy.
    A košilí mám asi pět po otci a mám je děsně ráda. I jen tak na spaní třeba.
    Zamrzli, zamrzli...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to já mám takovej ten přirozenej koloběh knih ráda. ale jo, mám knihy které prostě chci mít u sebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nepíš česky. slovenčina je krajšia. a si predsa naša.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veď ja viem. vo všetkom máš pravdu....to je ale zvyk zo škôl:(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jo, to jsem se chtěla už dlouho zeptat, jak se to tak stane, že člověk mluví česky i slovensky. Mě se totiž děsně líbí slovenština. Z těch slovenských studentů, co tu máme, mám hotový Vánoce.

    OdpovedaťOdstrániť