štvrtok 5. júla 2012

puňe nádašské

dneska sused na svoju kozu: "ty koza sprostá, čo tu plačeš?" tak ju pomojkal a previazal do tieňa.

zavárali sme marhuľky. furt robím marhuľové knedle, dneska z troch dávok.fú. zavárame odušu, ríbezle marhuľky oharky.
cez víkend som bola moderovať automobilové závody a bolo to uplne skvelé. sice som viac organizovala než moderovala ale aj to bolo super. (a zase som sa ujistila v tom, že hostesky sú povoľné húsky,dúfam že to tu žiadna hosteska nečíta,eh) mám kopec nových kamošov z tých závodov z celej republiky.  vyskúšala som si jazdu a bol to vuáá adrenalín!
Dianou fotím v noci na ihrisku nahaciny so švihadlom. (jou ten pochybný moderný art, viete čo myslím) a staré babky a zavárania a potajme mam jak sa oblieka. budúci týždeň vyvolávam, tak sem hodím niečo.
som strašný romantik. kúpila som hortenziu a trhám lúčne kvietky. pasiem koňe a chodím pre mlieko na družstvo s košíkom. na kávu mám kvietkovanú šáločku. diagnóza.

keď to tu číta niekto koho nepoznám nech sa ozve. kamošme sa!))

5 komentárov:

  1. Tak já se hlásím. Čtu to tu už nějakej ten pátek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky se hlásím. Co zajít na pivko do Mýdla?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jéj skvelé. keď budem v Brně tak pojdeme! /pokiaľ ma teda nechceš zdrogovať a znásilniť, v Mydle sa trošku bojím/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. taky bych klidně zašla na pívo v brnisku!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak ja mam napad. krom Anonyma si půjdem vypít /se opít/ něco!

    OdpovedaťOdstrániť