pondelok 9. júla 2012

No a tento posledny sobotny večer bol najskvelejši!
 Nahodila som zlaté reťaze, tielko z postu nižšie a ešte ako doplnok bitch v čiernych šatách s pekelne dobrým výstrihom. (Bihi keď to čítaš, fakt ti to noše svedčalo!)
A potom sa už len pilo nekonečné mnžstvo červených strikov, jedlo prasa a najlepšie grilovane rajčiny, smialo smialo smialo a tešilo sa z Filovej novej červenej embéčky!
Ležali sme na zemi a čumeli na oblohu a zrovna padla hviezda a ja som si priala ten domček s veľkou záhradou plnou ovocia a zeleniny a zvierat. Naozaj.
Mamka začína veriť tomu že to chcem. Hovorí to známym s niečím zvláštnym v hlase. A všetci že budú chodiť na návštevu. A ja dodávam že pred bránou sa budú odovzdávať telefóny, tablety, neuroly, ibalginy, lexauriny, ajfouny a podobné blboviny. Smejeme sa že to bude fajn. A bude, aj keby som tam mala byť sama.
Ale všetci moji bohémsky kamoši tam budú chodiť na detoxy.
Moje leto je až na občasné víno/pifo asketické.
osol mi život. začínam byť zmätená. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára