sobota 31. decembra 2011

Mnoho problémov sa vyrieši tým že sa na ne proste vyseriete. Ono potom pri pár prípadoch zistíte že to ani žiadny problém nebol.
Tak som si zase včera dala s Lu trávu a mám super ráno, robím akési domáce práce (a snažim sa pripadať si pritom ako normálny človek) pijem čaj a rozmýšľam. jak sa tak dívam na knižnicu vážne si chcem tú červenú trávu dočítať. 
Vážte si že máte ľudí o ktorých viete kde sa nachádzajú a aspoň približne viete čo tam robia, vážte si to že to viete. To už totiž niečo znamená.
Tak sa to nakoniec vyriešilo samo, teda dúfam že už naposledy, ja neviem kde je a čo tam robí ale vieš čo ho trápi a žerie asi je to tak dobre určite je to tak dobre a dnes je Silvester a ja ešte teraz fakt netuším čo so sebou večer/ v noci. Som zvedavá čo so mnou vesmír spraví.
 Tak nazdar lepším zajtrajškom!;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára