utorok 13. decembra 2011

"Jseš drzá, ale aspoň nejseš piča"
beztak jeden z nejlepších komplimentů vůbec, (s)prostej.


Vždycky když jdu kolem nějakýho obchoďáku nebo tak, a jsou tam ty vánoční stromky na prodej, tak mi jich je hrozně líto. Chudáci stromečci, jejich pomalu hynoucí mrtvolky jsou tam naskládané jedna vedle druhé, jsou svázání, čekaj až si je někdo vezme domů, tam je potrápí v tom vedru a pak je vyhodí někam k popelnicím kde prostě uplně zhnijou. No líbilo by se vám to kdyby ste byli stromeček?
Nojo, já vím že to je stejný jak s kuřatma nebo jiným zvířatama, ale asi mám stromy rači, no...
Až budu velká a budu mít velkej dom budu si zdobit strom na zahradě. Krásně. A dokuď velká nebudu tak stromek mít nebudu a nebo bude květináčovej na balkoně. tak.

Včera jsem četla Kvílení a byla jsem z toho tak unesená a nadnesená...mé     se vznášelo až kdesi u stropu.
Stejně jak dneska u dokumentu o Picassovi. Umění mi dělá dobře, moc dobře asi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára