pondelok 14. januára 2013

"použitím psaného slova může vzniknout tvar schopný zaznívat různými a stále četnějšími způsoby v duši toho, kdo jej používá"

"Nenávisť oddaľuje človeka od prírody; láska ho vracia do kolísky vesmíru. Chcela povedať, že človek, ktorý ľúbi, žije v súlade s rytmom sveta: deň je preňho deň a noc je noc."

"Usmála se na něho tak, aby úsměv shrnul všechno, co cítila, poslala mu jej a zcela se mu zaslíbila za tak málo, za záchvěv odpovědi, za ujištění, že se v něm ozývá stejná melodie."

"když mám plné ruce práce se svým šílenstvím, tak mi je obvykle jedno, co kdo říká"

"Se zpěvem přicházelo jedenáct slepých děvčátek ze sirotčince Svatého Julia."

"Hledám tě
a je to
asi legrační
naivní a beznadějné

je tolik ulic a slov přes která na sebe nevidíme"

"Etelka moja, sedemdesiat rokov sa ti chystám povedať, že som mal zostať doma, robiť víno, milovať sa s tebou pri otvorených oknách, pozdraviť susedov, keď prejdú okolo vinohradu. Odpusť mi, Etelka moja. Nikdy som na teba neprestal myslieť, nikdy som neprestal myslieť na to tvoje tu teraz..."

"Pravda sa dá chytiť a vonia po víne"



som patetická, sentimentálna a melancholická. krehká. roznežnelá a dúfajúca. mlčanlivá. čakajúca. plačúca. spiaca. veriaca a verná. tak to so mnou je. ako sa máte vy?

4 komentáre:

  1. Já se mám tak, že už nejsem všechno to, co jsi teď ty. Aneb po třech měsících urputné bolesti je to konečně pryč.
    Nevím co se stalo, ale snad to bude zase v pořádku. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pokecu seš vůl. mam tě plný zuby a eště sem se pcháš -.-

    OdpovedaťOdstrániť