utorok 21. augusta 2012

Spoločný priatelia: 15

je to všechno tak
podle správnosti bych měla trpět depresemi, nebo aspoň nějakou neurózou. kámo.
Děda už říká věci co jsou uplně mimo. Vyčítá mi že chodím domů pozdě, že prej řikal to co říkat nebude ale ja vim co myslí./ne fákt nevím!/ jsem zvědavá kdy a jak to dopadne.
venku někdo klepe podpatkama,přesně půlnoc.
zrovna mě strašně sere že se mám mazlit s peřinou. johohó já se mám, dycky mě sere to nejpitomější ze všech těch věcí co by mě srát měli. SNÍM TI RUCE.
mám spoustu všelijakých citů, ale nevím co s nimi. kam s nimi.komu s nimi.

všechny vás čtu!muheheheh (umíte někdo ďábelský a nevinný smích zároveň?)

1 komentár:

  1. Přesně. Taky nevím co, kam, komu s city. Někdy je jich až přehršel a nevím, co s tím.
    Ten smích neumím. Možná, kdyby se začátek provedl ďábelsky a zbytek nevinně (jo, teď to tady zkouším, ještě, že tu nikdo není, určitě to vypadá nadmíru podivně...).

    OdpovedaťOdstrániť