utorok 13. júla 2010

Kocovina.


včerejší den měl tak 40 hodin. přes den plavání v dešti- umírání v strašných vedrech- spousta ledového piva- večer rychlej odpočinek- pak opijáš v lesíku za vesnicí- chlastání na skvělým místě pod velikým kamenným křížem vedle spousty hrobů a malýho kostelíka- prskání prskavek pro Ježíše- focení společných vánočních fotek lomítkama- děs běs ze zombíků- pak dlouhá cesta na hřiště- válení se uprostřed hřiště a pozorování hvězd- a víno teče teče dolů hrdlem- tancování, nahánění, a jašení na hřišti- veselá cesta domů- kradené rohlíky chutnaj nejlíp-ale když jsou strašně horký čerstvý křupavý, tak s lacným vínem nedělaj dobře na žaludek- takže málinko spánku- noční čtení na záchodě- a nočně-ranní kocovina.

2 komentáre:

  1. děkuju za komentář, udělal mně radost. tak snad jsi jedna z těch, co po sobě nechají stopu a článek mi dole dycky ohodnotí, ať vím, jestli bavil nebo ne :) asi nejsi z Brna, nebo jo? nějak jsem to z tvých textů vytušil, ale asi blbě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nejsem z Brna, ale jsem tam 10 měsíců v roce...škola:)
    jinak bydlím na Slovensku, v jedné malé vesnici:)proto moje čeština je kolikrát taková divná...

    OdpovedaťOdstrániť